Friday, May 15, 2009

翼儿无聊事迹之天真活泼













"MAN...I'M GETTING SO FAT I 
CAN HARDLY SCRATCH MY OWN BUTT !! "



以下是我与五岁侄女玩乐时的对话:
翼儿:“为什么sleeping beauty整天睡觉的?”

侄女:“因为sleeping beauty 很累很累咯”


Sharing this fun!

15 comments:

安图生 said...

哈哈~~

这个笑话看N次都还是会觉得好笑 XD

Yean Foong said...

哈哈,小孩子的天真啊~!也只有小孩子可以这样说吧,如果大人说出这样的一番话,应该会被当白痴吧?

Ze said...

童言童語真可愛,想起我侄兒問我說

"小姑,你是做什么工的?"
"我是做電視臺的"
然后他沉思了一下,皺著眉頭跟我說
"這樣你要小心一點,不要手濕濕去做工"
"哦..為什么?"
他語氣慎重的說"因為電視機里面很多電,
老師說,會觸電變黑人的"

夠力,我侄兒以為我在電視機里面工作的.
還擔心我觸電燒焦掉...呵呵
那時候我跟他說
"我的小帥哥,電視機這么小,怎么裝的下
這么大的小姑呢??"

m c said...

童话故事 vs 可爱童言, 妙!

YI Er said...

Hazel Lim/火星人,幸会幸会。久闻你的大名,因为安图生说你是她敬佩的人,常称赞你=)
关于福建话,本小姐呢,就一句行天下- "哇是水渣波,里和“

Yean,
呵呵,白痴通街都是。

mc,
妙!妙!妙! ;p

Ze said...

翼兒,凸兒(老二)真壞,這么光明正大的介紹我.還把公司名字放上去,不應該哦.改次有人要投訴來找我怎么辦?!!?

我是她敬佩之人??哈哈哈哈,好開心,沒有人說過敬佩我的呢.好,請老二吃飯

安图生 said...

火儿,不好意思啊,我最近说什么做什么好像都没经过大脑,竟然曝露你的身份,留言我删了 ;p

没想到说几句话就有人请吃饭 ;p
哈哈!

Jo teh said...

HEY YI! how ru ? i recently watched this movie called "Floored by Love" .. it's not really a movie but a mini movie, only 50mins. Please check it out.

Ze said...

"Floored by Love" 我看過.
有點好笑

Jo Teh said...

YES hazel! it's very sweet..eheheh..

Ze said...

Ya,Especially one of the cast have to make up and wear skirt to met her parents.hahaha

YI Er said...

HEY Jo~

How have you been? Dint hear from you for long while. Welcome to ma new blog~

Erm, where can I check out this movie called "Floored by Love"?

Im really jealous of you now enjoyin cool breeze at Genting, coz really darn hot in KL, and according to forecast, will continue like tis until Sept...

YI Er said...

火儿,
请吃饭?"看到留言"者有份阿 ;P

jo teh said...

hey yi.. i downloaded it off minova torrent.

anyway, do come visit me in genting with your girl sometime, you'll need the cool weather once in a while.

u still mentoring for the month?

YI Er said...

hey Jo~

I just finished mentoring for volunteer program, feel abit relief now. hehe

haven got the time to watch movies, the latest I watched is "Demon and Angel" and I only just discovered that One Utama have "couple seat"

Imaging two girls sitting there, what will people think? Who cares anyway ;P

Related Posts with Thumbnails