Tuesday, May 12, 2009

我的新家~Ma New Home~


注:我刚从 旧部落格-http://yier20.wordpress.com/搬到这个新的部落格-http://yier20.blogspot.com/
P.S-->I have just moved from old blog-ttp://yier20.wordpress.com/ to new blog-http://yier20.blogspot.com/


Yeah, so  yier20.blogspot.com is now officially my new home! 
Hopefully you all will feel nice and comfort here too =)

It has been a month since I last really talk to you all, ZW,安同学,Denis, Kaye,Kingkong,Jo and other
visitors of this blog.

How have you been? I miss you all very much~

------------------------------------------------------------------------------------------
*So there are a few that I know what they are up to recently:

ZW --> "honeymoon ing~" 
安同学--> I know you are "free as a happy bird" now
Denis--> Congratulation! so you are now no longer single and available =p


 

Sharing this fun!

15 comments:

安图生 said...

恭喜咯~~开张咯~~~~~
我来坐沙发咯~~~~
ei,我发觉你的留言区只给允许的会员??

blue sky said...
This comment has been removed by the author.
ziwei said...

haha...havent go yet will update u when i back. anything you want from HK pls sms me:)

Yean Foong said...

哈囖!我来咯~!你的新家很美!

kingkong said...

恭喜新居入伙!
最近有點忙,政局好亂

YI Er said...

hi Yean,

欢迎来到我的家 =)
谢谢你的称赞, 多的你的帮忙,才能把layout 整出来=)

YI Er said...

ziwei,都老朋友了,我没什么要求。
好好的享受你的假期,安全回来就好。=)

YI Er said...

kingkong,


欢迎你来我的新家=)
好久没跟你聊天了,最近可好?。

知道你是记者,你是走访政治线的 ?

YI Er said...

安同学,

欢迎欢迎~
来,请坐上座,呵呵=p

谢谢你帮我搬家,把我的家弄的很好看=)
代表全部blog visitors 谢谢你。呵呵。

kingkong said...

最近還好,就是忙了些,新聞很多啊!呵呵,也很少看到你在線上。
我是主要在政治線,但其它新聞都有包辦啦!

安图生 said...

不用谢,我们是system barter的交易,各有所需各有所得,哈哈!=D

m c said...

新家,新气息。
祝贺喜迁新居。

YI Er said...

hi mc,

欢迎你来我的新家=)

安夏生 said...

赫赫!恭喜你,新家终于完成了。
你的新家感觉很亮,很干净。
很喜欢 ^o^

YI Er said...

安夏生,

欢迎你来我的新家=)最近可好?
觉得你很熟悉,一问之下原来是我自己的brother。。。呵呵

安夏生的名字很好听;P

你sister我很惊喜你来,很久没见你了,想念你了=)

*brother,你是我blogspot 第一个follower,真捧场阿 =)

Related Posts with Thumbnails